Supply Chain Team Assistant w Warszawie

Lokalizacja firmy:

Warszawa, Polska

Wyślij zgłoszenie

Opis pracy:

  • Wsparcie administracyjne Działu Łańcucha Dostaw
  • Przygotowywanie tłumaczeń (na lub z języka angielskiego)
  • Dbanie o plan zajęć, pilnowanie terminów spotkań, sporządzanie minutek podczas spotkań
  • Przygotowywanie korespondencji niezbędnej do działalności managerów
  • Wdrażanie inicjatyw i pomysłów innowacyjnych,
  • Znajomość obsługi systemu SAP
  • Dekretowanie faktur przychodzących do przełożonego, przygotowywanie zestawienia faktur
  • Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących kluczowych wskaźników Działu Łańcucha Dostaw 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Biegła znajomość języka angielskiego (minimum C2) 
  • Biegła obsługa komputera (pakiet Office)
  • Doświadczenie w pracy z systemem SAP
  • Min. 2 lata doświadczenia w pracy asystenckiej w firmie FMCG
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych

Oferujemy:

  • Praca u renomowanego, międzynarodowego producenta napojów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Umowę o pracę (okres próbny 3 miesiące)
  • Pracę w przyjaznym, nowoczesnym biurze
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych, np. system kafeteryjny
  • Opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Brak dress code’u